Pomoc

Nasz portal zawiera katalog wydarzeń, kursów i seminariów z zakresu rozwoju osobistego. Każdy organizator może tu bezpłatnie dodawać zaproszenia i informacje o organizowanych przez siebie kursach rozwoju osobistego.

Aby to zrobić, wystarczy wykonać trzy kroki:
  1. założyć konto na naszym portalu, jeśli jeszcze go nie posiadasz
  2. .
  3. zaloguj się na utworzone konto i zaznacz/zaznacz, że organizujesz wydarzenia
  4. .
  5. wstaw/utwórz zaproszenie na kurs. Dowiedz się jak to zrobić tutaj "Jak dodać swój kurs, wydarzenie, seminarium?"
  6. .
Aby utworzyć konto kliknij tutaj Jeśli masz już konto i chcesz dodać informacje o swoim kursie/wydarzeniu, kontynuuj tutaj.
WSPIERANIE WYDARZEŃ, KURSÓW, SEMINARIÓW
Podstawowe przypisywanie i promowanie wydarzeń jest bezpłatne. Zainteresowane osoby mogą następnie znaleźć Twoje wydarzenia na stronie głównej - według słowa kluczowego, tagu, tematu i lokalizacji.
Możesz utworzyć wydarzenie po zalogowaniu. W prawym górnym rogu strony przejdź do Zarządzaj wydarzeniami - Moje wydarzenia - Dodaj wydarzenie - lub ten link.
. Jeśli nie widzisz Zarządzaj wydarzeniami, musisz aktywować tę opcję na swoim koncie. Przejdź do Moje konto - zaznacz "Organizujemy wydarzenia".

OPIS
Jeśli chcesz, aby Twoje wydarzenie było bardziej widoczne, możesz je wyróżnić za niewielką opłatą.
Wyróżnione wydarzenia mają kilka zalet:
  • możliwość graficznej i innej edycji tekstu
  • .
  • ładowanie większych zdjęć i filmów
  • .
  • aktywowanie formularza logowania.
. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić i więcej szczegółów, zobacz pomoc tutaj Dlaczego dobrym pomysłem jest POWTARZANIE akcji i jak to zrobić

Reklama na Reklama
Ogłoszenia drobne świetnie nadają się do oferowania produktów, współpracy, wynajmu itp. Nie nadaje się jednak do promowania wydarzeń. Cenę i wszystko inne, w tym przegląd wszystkich ogłoszeń, można znaleźć na stronie Advertising. Aby dowiedzieć się więcej o reklamie, kliknij tutaj Jak używać reklamy i jak najlepiej ją napisać, aby uzyskać największy zasięg?

Zaoferuj indywidualną pracę i wyróżnij ją
Możesz również utworzyć darmową ofertę indywidualnej pracy, np. masaży, konsultacji, terapii itp. na swoim koncie. Można je również wyróżnić za dodatkową opłatą. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Czy mogę reklamować indywidualne konsultacje, masaże itp. na Flyer?
.
Reklama
Jest to świetne rozwiązanie w przypadku dłuższych i droższych wydarzeń, sesji szkoleniowych, produktów itp. Konfigurujesz ją samodzielnie na swoim koncie. W prawym górnym rogu przechodzimy do Moje konto - Reklama - Moja reklama. Możesz interaktywnie zobaczyć, jak będzie wyglądać reklama i ile będzie kosztować (w zależności od tego, gdzie chcesz ją umieścić). Aby uzyskać więcej informacji na temat reklam, odwiedź Reklama
.
W przypadku płatnych usług, musisz zrobić kredyt.

Reklama świetnie nadaje się do oferowania produktów, współpracy, wynajmu itp. Nie nadaje się do promowania wydarzeń. Cenę i wszystko inne, w tym przegląd wszystkich reklam, można znaleźć na stronie Reklama.

Wydarzenia i seminaria mogą być bezpłatne do wprowadzenia i promowania tutaj.

Raz wprowadzona reklama będzie aktywna do momentu jej usunięcia. Lub do momentu, gdy przestanie być aktualne. Są to na przykład ogłoszenia o wydarzeniach z określonym terminem (usuwamy je po zakończeniu wydarzenia) i ogłoszenia o wynajmie z określonym terminem. Tworząc ogłoszenie, w rzeczywistości tworzysz stronę internetową, która pozostanie widoczna na zawsze, chyba że ją usuniesz. Taka strona jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, wyszukiwarek i posiada formularz odpowiedzi. Wprowadź swoje ogłoszenie tutaj

O czym należy pamiętać podczas tworzenia ogłoszenia
  • Użyj słów kluczowych w tytule - np. oferuję wynajem + specyfikacja lokalizacji, szukam - czego, oferuję co, produkuję co,... itp.
  • Napisz ogłoszenie najlepiej uporządkowane, ponadczasowe i dodaj wszystkie ważne informacje dla zainteresowanych. Na przykład w przypadku oferty powierzchni może to być:
      .
    • gdzie znajduje się lokal
    • jakiego rodzaju
    • rozmiar
    • wyposażenie
    • do czego się nadaje/nie nadaje
    • cena itp.
    • .
  • Wpisz 1 najbardziej wyróżniające się zdjęcie (NIE ulotkę, nie jest czytelna) maksymalny rozmiar 2 MB (większe się nie załadują).
  • I nie zapomnij o danych kontaktowych. Nie pozwól zainteresowanym stronom przejść gdziekolwiek indziej.
Możesz bezpłatnie edytować swoje ogłoszenie w ciągu 60 minut od jego utworzenia. Po tym czasie zmiana będzie płatna.

Często udostępniamy reklamy w naszych sieciach społecznościowych (Twitter, Instagram, Facebook).

Aby korzystać z płatnych usług, musisz uzupełnić swój kredyt..
Tak, indywidualne konsultacje, ale także wydarzenia, kursy i seminaria, mogą być reklamowane na kilka sposobów. Nie krępuj się robić ich wszystkich jednocześnie.

Jeśli prowadzisz indywidualną pracę nad rozwojem osobistym (np. masaże, konsultacje, terapie), najlepiej reklamować je na kilka sposobów:
  1. Stwórz ofertę pracy indywidualnej. Darmowa. Możesz również wyróżnić swoją ofertę i być wyróżnionym i oznaczonym kolorem na górze. Szczegółowe instrukcje w filmie tutaj Jak złożyć indywidualną ofertę pracy na Letacek.com oraz instrukcje dotyczące wyróżniania indywidualnej oferty pracy w sekcji pomocy tutaj Jak wyróżnić moją indywidualną ofertę pracy
  2. .
  3. Reklama. Cenę i inne informacje można znaleźć tutaj. W ten sposób faktycznie tworzysz stronę internetową, która pozostanie widoczna na zawsze, chyba że ją usuniesz. Taka strona jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, wyszukiwarek i posiada formularz odpowiedzi. Wpisz swoje ogłoszenie tutaj
  4. .
  5. Ogłoszenie Opublikujemy je na wybranych przez Ciebie stronach naszego portalu. W wygodnym interfejsie w swoim profilu możesz samodzielnie utworzyć zwiastun reklamy, wybrać lokalizację i ustawić czas wyświetlania reklamy. Interaktywnie zobacz, jak będzie wyglądać reklama i ile będzie kosztować. Reklama nie pojawi się na stronie od razu, ale zostanie przez nas sprawdzona, aby upewnić się, że nie narusza naszych zasad korzystania z witryny. Możesz założyć ogłoszenie tutaj.
  6. .
Musisz mieć aktywne konto użytkownika dla wszystkich opcji. Jeśli masz już konto, zaloguj się i przejdź do wprowadzania. Jeśli nie masz konta, po prostu załóż konto tutaj
.
Wszystko jest proste i łatwe. Zaletą jest to, że nie musisz nic płacić, dopóki nie zobaczysz na przykład, jak będzie wyglądać Twoja reklama i dopóki reklama nie przejdzie przez proces zatwierdzania. Płatność jest potrącana z Twojego osobistego kredytu, który zwiększasz przelewem bankowym. Jak zwiększyć swój kredyt
Oczywiście! Zarejestruj się na naszym portalu, wprowadź festiwal jako wydarzenie, a następnie wyróżnij go lub nawet utwórz reklamę. Jeśli masz większy budżet reklamowy, możemy również napisać artykuł i zapewnić reklamę na Facebooku. Skontaktuj się z nami.
Jeśli wyróżnisz wydarzenie, będzie ono automatycznie promowane na Twitterze. Udostępniamy również wyróżnione wydarzenia na naszej stronie na Facebooku i koncie na Instagramie. Udostępnianie to nie jest jednak automatyczne i nie odbywa się za każdym razem. Wybrane wyróżnione wydarzenia mogą również pojawiać się w naszych regularnych comiesięcznych wiadomościach e-mail do naszych subskrybentów.

Najpierw zarejestruj się i utwórz akcję. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z procesem rejestracji lub sprawdź pomoc.
Około 200 osób dziennie odwiedza nasz portal, aby wziąć udział w kursach i seminariach z zakresu rozwoju osobistego. Liczba odwiedzających waha się nieco w zależności od pory roku - ogólnie rzecz biorąc, jest mniej osób w Internecie, gdy na zewnątrz jest ładnie i odwrotnie, więcej osób jest przy komputerze w okresie planowania wakacji, a także gdy pada deszcz lub jest ciemno i bardzo zimno. Nie ujawniamy bardziej szczegółowych informacji.

Wysyłamy ukierunkowane wiadomości e-mail do około 1000 konkretnych osób miesięcznie - osób zainteresowanych rozwojem osobistym i transformacją.

Ale nasz portal to nie tylko strona internetowa, jesteśmy również aktywni w mediach społecznościowych. Na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Telegramie. Tam też informujemy naszych fanów o ciekawych wydarzeniach, reklamach czy artykułach.
Po zalogowaniu zobaczysz kolejną część pomocy, skierowaną do aktywnych użytkowników
np. np. o podświetlaniu akcji, formularzach logowania, opcjach współpracy itp.